vrijdag 13 februari 2009

Wie ben ik?

Ik denk dat het wel belangrijk is om wat meer over mijzelf te vertellen (en te laten zien). Ik heb vaak lange gesprekken met onze patiënten, waarin ik veel persoonlijke verhalen te horen krijg. Dit is dan toch wel eenzijdig en daarom wil ik deze gelegenheid gebruiken om ook mijn verhaal te vertellen. Mijn naam is Evren Buyukcinar. Ik ben nu 30, 8 maart wordt ik 31 (zucht). Sinds vorig jaar, 8-8-2008 getrouwd met een geweldige man waar ik al 6 jaar mee samen ben. Geen kinderen... tenminste, nog niet.

Ik ben geboren en getogen in het groene Zuid Limburg, Kerkrade, om precies te zijn. Maar voor mijn studie ben ik in Leiden gaan wonen waar ik Turkse taal & cultuur aan de Leidse Uni heb gestudeerd. Daarna ben ik in Rotterdam gaan wonen met toen nog mijn vriend. En hier wonen we nog steeds. In een groot huis, maar een piepklein tuintje (ik mis het groen van Limburg na al die jaren nog steeds). In januari 2005 ben ik met Human First gestart, nadat het partnerschap met de Acibadem Gezondheidsgroep definitief was vastgelegd. Eerst begonnen met ooglaser, maar later een heldere ingeving gekregen om mij volledig te concentreren op IVF en ICSI behandelingen. Samen met een paar Nederlandse dames die vanuit Turkije de patiënten opvangen, doe ik al het voorwerk zelf in Nederland.

Ik ben momenteel weer student, want ik ben bezig een master in marketing aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit, af te ronden. Deze master heeft mij heel erg geholpen om nog beter te begrijpen hoe ik mensen van dienst kan zijn en dat je voortdurend bezig moet blijven je service te evalueren en te verbeteren. En daar gaat deze blog natuurlijk ook een beetje om. Ik spreek veel vrouwen die allemaal met dezelfde vragen en twijfels en achtergrond zitten, maar elkaar niet zien of horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten