donderdag 12 maart 2015

MICRO-TESE zonder wachtlijst

Een paar weken terug alweer, belde op een donderdag een man die gelijk die zondag naar Istanbul zou vliegen voor een weekje vakantie. Maar misschien was het een idee om gelijk  een micro-TESE te laten uitvoeren? De patient had al eerder TESE gehad en dat was helaas niet geslaagd. Micro-TESE biedt een hogere slagingskans en brengt bovendien minder schade toe aan het testosteron gehalte van de man. Zie ook onze website voor meer info: http://humanfirstivf.nl/ivf-in-turkije/micro-tese

Ik heb even wat andere zaken aan de kant moeten leggen, maar heb kunnen regelen dat onze patient gelijk ingeboekt kon worden. Eerst een algemeen consult op de dinsdag, waarij ook nog bloed werd geprikt, en aansluitend op de donderdag de Micro-TESE.

Helaas heeft ook de Micro-TESE geen positief resultaat opgeleverd, maar de patient wilde graag kort zijn tevredenheid over het verloop van de voorbereiding en de behandeling zelf uitspreken middels een stukje tekst. Heel fijn! Bedankt, meneer B!Ik hoop dat anderen hier ook wat aan hebben...


Beste Evren,

Bij deze mijn stukje:

Afgelopen krokusvakantie had ik een reisje gepland staan naar Istanbul. Een bestemming dat al enige tijd op ons (mijn vrouw en ik) lijstje stond. Naast het cultuur snuiven hadden we goede verhalen gehoord over de ver-ontwikkelde medische zorg, zo ook van mijn huisarts. We besloten daarom maar van de gelegenheid gebruik te maken en nog eens voor een TESE behandeling te gaan. Dit keer ging het om een MICRO-TESE: een behandeling dat niet snel uitgevoerd wordt in Europa. Alhoewel het meer voordelen biedt en bovendien ook minder nadelen. 

Het idee om een MICRO-TESE te proberen kwam van Humanfirst.nl, Een adres dat direct verscheen nadat ik mijn aandoening (NOA) en Istanbul intypte in het zoekscherm van Google. Ik heb meteen contact opgenomen met Humanfirst en letterlijk binnen een week werd alles in gang gezet: ik belde op vrijdag met Humanfirst, zondag zat ik in het vliegtuig naar Istanbul, dinsdag op consultatie en donderdag werd ik geopereerd. Helaas was er niks gevonden, maar de wijze waarop het is gegaan, deed me erg goed. Zowel de service van Humanfirst als de zorg was top. Dank daarvoor!

B.
(februari 2015)





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten